Fizetés és szállítás
Változás a személyes átvételben
A kialakult járványügyi helyzet miatt a személyes átvételi lehetőség bizonytalan ideig szünetel!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Belföldi szállítás, fizetési módok
A megrendelt termékek fizetése történhet rendeléskor online bankkártyás vásárlással, átutalással, vagy a csomag átvételekor utánvétellel (bankkártyával vagy készpénzzel). Utánvét esetén a rendelés összegét Ön a csomagot átadó szállítónak fizeti ki, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási költséget. Személyes átvétel esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Áraink magyar forintban értendők és az Áfá-t tartalmazzák.
Szállítási díjak |
Személyes átvétel |
Magyar Posta |
Magyar Posta |
GLS csomagpont |
GLS Házhozszállítás |
50 000 Ft |
ÁTMENETILEG |
1490 Ft |
1990 Ft |
1990 Ft |
2490 Ft |
50 000 Ft |
ÁTMENETILEG |
INGYENES |
INGYENES |
INGYENES |
INGYENES |
Szállítási módok:
Házhoz szállítás:
A megrendelt termékeket belföldön az
- MPL (Magyar Posta Logisztika), vagy
- GLS szállítja ki.
MPL kiszállítás esetén:
A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a MPL SMS-ben vagy e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: 06-1-767-8282 (hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00). A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik, az első kézbesítésre a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon sor kerül. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, sikertelenség esetén a csomag a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontos Postán marad, és 5 napig vehető át.
GLS kiszállítás esetén:
A kiszállítás aktuális státuszáról, változásairól a GLS e-mailben folyamatosan tájékoztatja a címzettet. Amennyiben szállítással kapcsolatban kérdése lenne, az alábbi telefonszámon érdeklődhet: Telefon: +36 1 802 0265, Mobil: +36 20 890-0660 (hétfőtől péntekig 7.00 - 20.00). A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik, az első kézbesítésre a legtöbb esetben már a csomag feladását követő napon sor kerül.
Bármelyik kiszállítást választja, a kézbesítő számára fontos információkat (a címre vonatkozó pontosítást, a szállítás idejére és módjára vonatkozó kéréseket) kérjük, tüntesse fel a megjegyzés mezőben, ezeket mi továbbadjuk a Postának, vagy a GLS-nek, azonban azok teljesítéséért nem tudunk felelősséget vállalni.
Csomagot nem csak a címzett, hanem az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
PostaPont hálózat, MOL - Coop PostaPont és csomagautomaták
A PostaPont hálózattal egy új, kényelmes csomagátvételi módot vehet igénybe, ami országszerte 2600 Postán, 270 Coop üzletben és 125 MOL benzinkúton hozzáférhető. A PostaPont hálózatba a csomagok kézbesítése 1-2 nap, amelyről a MPL sms-ben vagy e-mail-en pontosan tájékoztat. A csomag az adott intézmény/üzlet nyitva tartása szerint vehető át az oda érkezéstől számított 5 napig. A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet, a Postákon szintén lehetőség van bankkártyás fizetésre.
A Csomagautomatába rendelt küldemény szintén a nap 24 órájában átvehető, az oda érkezéstől számított 2 napon belül. Ezután a csomag átkerül a lakhely szerinti legközelebbi PostaPontra, ahol további 10 napig átvehető. Az automatából történő csomagfelvétel néhány gombnyomással, egyszerűen, várakozás nélkül történik, ám ebben az esetben csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!
Kérjük a csomagot átvételkor vizsgálja meg, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Külföldi szállítás az EU-n belül
Megrendelését külföldi címre is kérheti, ilyen esetben azonban csak online kártyás fizetés lehetséges. Csomagját a termékek vételárának beérkezése napján adjuk át a futárszolgálatnak. Csomagolási költséget ebben az esetben sem számolunk fel, viszont a szállítási költség a megrendelőt terheli. A pontos szállítási határidőket és díjakat országokra lebontva az alábbi táblázat mutatja:
Zóna | Ország | Szállítási ktg HUF | Tranzit idő (nap) |
1. zóna | Ausztria | 2 009 | 2 |
3. zóna |
Belgium |
3 900 |
4-5 |
4. zóna |
Bulgária |
5 190 |
4 |
3. zóna |
Csehország |
3 000 |
3-4 |
4. zóna |
Dánia |
5 190 |
5 |
5. zóna |
Észtország |
7 300 |
5-6 |
6. zóna |
Finnország |
8 190 |
5-6 |
4. zóna |
Franciaország |
7 300 |
5 |
6. zóna |
Görögország |
7 300 |
4 |
3. zóna |
Hollandia |
3 490 |
4-5 |
5. zóna |
Horvátország |
3 000 |
5-6 |
7. zóna |
Írország |
6 000 |
6 |
4. zóna |
Lengyelország |
3 300 |
2 |
5. zóna |
Lettország |
7 300 |
7 |
5. zóna |
Litvánia |
7 300 |
5-6 |
3. zóna |
Luxemburg |
3 490 |
4-5 |
2. zóna |
Németország |
2 520 |
2 |
3. zóna |
Olaszország |
5 200 |
4-5 |
6. zóna |
Portugália |
7 300 |
5-6 |
3. zóna |
Románia |
2500 |
2 |
5. zóna |
Spanyolország |
7 300 |
5-6 |
5. zóna |
Svédország |
7 300 |
5-6 |
1. zóna |
Szlovákia |
1 900 |
1 |
4. zóna |
Szlovénia |
5 190 |
4 |
A szállítási idők tájékoztató jellegűek.
* jelölés alá eső ország esetében a szállítási idő a vámkezelési idővel bővülhet.
** Görögország esetében Kréta szigetére 3, 6 €, a többi szigetre 11 € felárat számítunk fel.
A szállítási költségek max. 3kg-os súllyal lettek kalkulálva, ami nagyjából egy 2 hetes kúra tartalma, ettől nagyobb csomagra egyedi árajánlatot adunk.
A megrendelt termékeket Ausztriába, Lengyelországba, Romániába, Németországba és Szlovákiába a GLS Futárszolgálat szállítja, míg a többi országba a DPD Futárszolgálat viszi házhoz. A csomagok házhozszállítása munkanapokon 8.00-17.00 között történik. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan kérdése van, kérjük, írjon ügyfélszolgálatunknak: info@idealbody.hu.
Csomagot az adott címen tartózkodó bármely személy meghatalmazás nélkül átveheti. Amennyiben szállítási címként munkahelyet jelöl meg, úgy kérjük gondoskodjon arról, hogy a megadott címen a várható kézbesítés időtartamában legyen olyan személy, aki tud a csomag érkezéséről, és azt a megrendelő egyeztetésével átveszi.
A csomagok kézbesítésével kapcsolatban a megrendeléstől számított 1 hónapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.
Euro-ban való fizetés esetén a Magyar Nemzeti Bank hivatalos euro devizaárfolyamát vesszük figyelembe. (www.mnb.hu) Banki átutalásnál kérjük, jelölje be, hogy az utalással kapcsolatos összes költséget és jutalékot a megbízó viseli, tehát a bankszámlánkra az előre egyeztetett összeg (termék ára + szállítási költség) kerül. A beérkezett rendelések után kollégáink felveszik a Megrendelővel a kapcsolatot a számlázással és a szállítási részletekkel kapcsolatban.
Külföldi szállítás az EU-s országok szigeteire, EU-n kívüli országokba
Málta, Ciprus, Törökország esetében a csomagokat a GLS partnerhálózatán keresztül repülővel továbbítja, így ezekre egyedi díjszabás vonatkozik.
Vám díj esetében: vámkezelési idő (min. +2 munkanap), +9.550 Ft export vámkezelési díj, DDP paritás esetén az export vámkezelési díjon felül a célországban történő vámkezelés díj is fizetendő + szállítási költség.
Bruttó szállítási költségek (csak példák, a pontos árajánlatot kérje e-mailben munkatársunktól):
Málta: 36 338 Ft
Egyesült királyság: 12 000 Ft
Lemondási feltételek
A megrendeléseket munkanapokon 10.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén a megrendelt terméket az összeg beérkezésének napján adjuk át a futárszolgálatnak. (A 10.00 után beérkező megrendelések a következő nap - amennyiben az munkanap - kerülnek feldolgozásra). A megrendeléseket módosítani, vagy lemondani írásban (e-mailen: info@idealbody.hu, SMS-ben: 06-70-943-3708 06-70-943-3708, vagy faxon: 06-1-451-0295) 11.00 óráig van mód. Amennyiben a lemondás ez időpont után történik meg, és a csomag már feladásra került, úgy 1.800 Ft-os szállítási költség terheli a Megrendelőt.
A külföldi kézbesítésítésű csomagokat feladási időpontja országtól függően változó, ezért erről mindig külön tájékoztatjuk a megrendelőt.
További információkat a panaszkezelésről és az elállási jogról az Általános Szerződlési Feltételeink menüpontban olvashatsz, amit ezen a linken érhetsz el.