Segítség a vásárláshoz
Rendelési információ
A megrendelések feladásához regisztráció nem szükséges, ám mivel a sikeres rendelést követően minden esetben automatikus visszajelzést küldünk, fontos, hogy valós és hibátlan elérhetőséget adjon meg.
A megrendeléseket munkanapokon 10.00-ig vesszük fel, és adjuk át a futárszolgálatnak, online átutalással történő fizetés esetén az összeg beérkezésének napján adjuk fel a megrendelt termékeket. A 10.00 után beérkező megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
Csomagolási költséget nem számítunk fel, de a szállítási költség a megrendelőt terheli. A csomagokat semleges, márkajelzés nélküli kartondobozban szállítjuk, így munkahelyre is nyugodtan rendelhető.
Rendelés menete:
1. Kattints a webshop gombra .
2. Válaszd ki a terméket adott kategóriában (használhatod bal oldalt a szűrőket).
3. Csomagoknál kattints a részletek gombra, az egyes termékeknél pedig a kosárba gombot válaszd.
4. Csomagoknál válassz ízeket, és jobb oldalt kattints a kosárba gombra.
5. Jobb oldalt a megjelenő ablakban már látod is a kosárba rakott terméket.
6. Kattints a megrendelem gombra.
7. Majd jobb oldalt középen válaszd a tovább a pénztárhoz gombot.
8. Töltsd ki a vevő és számlázási adatokat ( a vásárlás működik regisztráció nélkül is) (Miért érdemes regisztrálni?)
9. Válassz szállítás módot.
10. Válassz fizetési módot.
11. Fogadd el az általános szerződési feltételeket.
12. Nyomd meg a rendelés feladása gombot, és végeztél is a rendeléssel.
Adatvédelmi elvek
A webshop vásárlással kapcsolatos adatvédelmi elvekről itt olvashat »
Elállási jog
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Elállási szándékát jelezheti szóban (telefonon: 06 1 451 0294), postai úton (célszerű tértivevényes levélben), e-mailben (info@idealbody.hu). Az elállási jog csak bontatlan csomagolású termékre vonatkozik.
Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés akkor minősül határidőben teljesítettnek, ha a terméket a határidő lejárta előtt visszaérkezik. Fontos tudni, hogy kétség esetén a megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát határidőben bejelentette.
A megrendelő köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére.
A vállalkozás a megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon köteles visszafizetni az összeget, kivéve, ha a megrendelő kifejezetten beleegyezett abba, hogy a visszatérítéshez a vállalkozás más fizetési módot alkalmazzon.
Termék vásárlására irányuló szerződésnél a megrendelő elállása esetében a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg a megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta.
Panaszkezelés
A panaszkezelésre vonatkozó intormációkat az ÁSZF V. bekezdésében olvashatod, melyet itt találsz.