A személyes vásárlás szünetel. Webshopban: ingyenes szállítás 30 000 Ft felett

BLOG

Kockahas rövid idő alatt? Nem lehetetlen!

IdealBody®

A cikk szerzõje:

IdealBody®

 

Bár a kiinduló állapottól függ leginkább, hogy mikorra lehet ténylegesen kockás hasad, ha igazán elszánt vagy és tényleg mindent megtennél azért, hogy mielőbb olyan kockáid legyenek, mint Jason Stathamnek, akkor az a jó hírünk, hogy igen, a kockahas rövid idő alatt is egy reális, elérhető álom. 

Alább olvasható tippjeink tényleges betartásával nem kell hosszú hónapokat várnod, hiszen olyan tanácsokat gyűjtöttünk össze, melyek abban adnak útmutatást, hogyan érhető el a kockahas rövid idő alatt. Több hónap helyett akár 12 hét alatt. Íme a mi tippjeink!

Hogyan legyen kocka hasam rövid idő alatt?

kockás has

A kockahas mennyi idő alatt lehetséges? Nos, legkönnyebb helyzetben az van, aki nem rendelkezik súlyfelesleggel, vagy csak pár kiló plusz van rajta. Ezektől kell ugyanis első sorban megszabadulni, szigorú diétával és testedzéssel, hogy aztán rátérhessünk még szigorúbban a testzsírszázalék csökkentésére.

A kockahas titka ugyanis ebben rejlik, hiszen kockahasunk akkor lesz, ha a testzsírzsázalékunk, vagyis a BMI 18% alá kerül. Minél inkább alatta van, annál látványosabbak lesznek a kockák. Ha úgy érzed, neked még dolgoznod kell ezen, akkor nézd meg Sportos programunkat, amit direkt edzés melletti diétához alakítottunk ki.

Ha fontos az izmok védelme
  • IdealBody®A magas, 162-es biológiai értékű fehérjekomplex megvédi az izmaidat, így a fogyás zsírból történik. 
  • A turmix minden tápanyagot tartalmaz, így nem kell egy egész marék étrendkiegészítőt szedned.
  • Azokon a napokon, amikor aktívan sportolsz, iktass be egy plusz étkezést: edzés előtt és után igyál meg fél-fél adag vízzel készített turmixot.

Szigorú kockahas diéta

Kockahas esetében is, ahogy egy szimpla fogyókúránál is, a legnagyobb hangsúly azon van, hogy mit és mennyit eszel. A mozgás csak utána jön. Nagyon fontos, hogy a napi szükséges kalóriamennyiségnél többet ne fogyassz, többször egyél, napi 5-6-szor és csak kis adagokat. Semmiképp ne edd magad túl, még salátából, csirkéből és rizsből se, mert tudod, hol fog először meglátszani? Hát persze, hogy a hasadon.