A személyes vásárlás szünetel. Webshopban: ingyenes szállítás 30 000 Ft felett

BLOG

Fogyókúrás tippek férfiaknak

IdealBody®

A cikk szerzõje:

IdealBody®

 

Bár sokan azt gondolják, hogy a férfiak nem foglalkoznak annyit és úgy a külsejükkel, a plusz kilóikkal, mint a nők, valójában ez nem így van. Csak esetleg nem beszélnek annyit róla. Éppen ezért jöjjenek a legjobb fogyókúrás tippek férfiaknak, kifejezetten.

Az erősebbik nem esetében is vannak olyan alapvető szabályok, amiket be kell tartani, mert különben sikertelen lesz a fogyókúra, illetve olyan hibákba eshetünk, amelyek megbosszulják önmagukat. Lássunk egy-két tényleg hatékony fogyókúrás tippet, amelyeket mindenképp érdemes betartani.

1.    Igyál több vizet. A rendszeres vízivással azt az üzenetet közvetíted az agyadba, hogy el vagy telítődve, így az éhségérzeted is csökken.

2.    Többször, kevesebbet. Az eddiginél étkezz inkább többször, mint kevesebbszer, viszont kisebb adagokat. Étkezést pedig ne hagyj ki, hosszútávon egyáltalán nem tartható megoldás. Ha nem tudod, hogy alakítsd ki az étkezéseidet, nézd meg diétás módszereinket.

3.    Ne menj bevásárolni éhesen. Üres gyomorral több mindent megkíván és az esetek többségében meg is vesz az ember, amit aztán otthon sajnos el is pusztít.

4.    Ne akarj sokat. Az első héten már legalább 5 kilót szeretnél fogyni? Csak türelem! Hagyj a testednek időt, hogy szép fokozatosan veszítsen a súlyából. Amúgy is a heti 1-1,5 kiló az egészséges, annál több nem ajánlott.

5.    Napi 20 percet mozogj. Nem kell tíz kilométereket futni, és nem kell 2 órákat edzeni 100 kilós súlyokkal a konditeremben. Helyette inkább tarts mini, 20 perces edzéseket, de minden nap. A fehérjebevitel ilyenkor még fontosabb, az edzés melletti diétázásról itt olvashatsz bővebben. 

6.    Ne hagyd ki a reggelit. Ha ugyanis éhesen mész el otthonról, akkor egésznap azon jár majd az eszed, hogy ezt valamikor be kellene pótolni. És be is fogod. Lehet, hogy duplán. 

7.    Fehér helyett barnát. Kerüld a fehér kenyeret, válts inkább barnára, teljes kiőrlésűre.

8.    Kávét cukor nélkül. Kerüld a tasakos, instant megoldásokat, mert azok többsége is tele van cukorral és egyéb adalékanyagokkal.

9.    Igyál zöld teát. Tudtad, hogy amennyiben zöld teát iszol, akkor akár 40%-kal hatékonyabbá teheted a zsírégetést? Pedig így van!

10.    Legyél rendben lelkileg is. Stressz, unalom, düh, magány - ezek azok a lelki tényezők, amelyek komolyan tudják befolyásolni életünket és ezáltal az étkezési szokásainkat is. Ha magadban rendet teszel, továbbá rendezed soraidat, akkor máris rengeteget tettél azért, hogy megőrizd a jó formádat.

11.     Egyél lassan. Figyelj oda, hogy étkezés közben ne habzsolj. Az agynak 20 perc szükséges ahhoz, hogy befogadj azt az információt arról, hogy jóllakott állapotba kerültél. Ha viszont ez elkerüli a figyelmed, akkor könnyen túl lőhetsz a célon.

12.    Változtass a köreteken. Adj teret a zöldségeknek és a salátáknak, azokat a köreteket, amelyek hátráltatják fogyókúrádat, inkább kerüld.

13.    Aludj pizsama nélkül. Furán hangzik, pedig állítólag ha éjjel nem veszed fel a pizsamád, még fogyhatsz is. Valóban elsőre hihetetlennek hangzik, de amíg hajnalig hűl a tested, addig egyre több kalóriát égethetsz el.

14.    Ne légy éjszakai bagoly. Próbálj meg legkésőbb este fél 11-ig ágyba bújni. Köztudott ugyanis, hogy 11 és hajnali 2 óra között történik meg általában a szervezet napi méregtelenítése. A máj egészséges működése pedig elengedhetetlen.

15.    Kevesebb alkohol. Az alkohollal is csínyán kell bánni. Nem tilos, de ésszel, mértékkel fogyaszd. Vannak olyan italok, amelyek kalória tartalma nem eget rengető, inkább ezeket válaszd.

+1.    Ismerd meg Igényes Férfiaknak és Sportos életmódhoz kialakított programjainkat:

IdealBody®IdealBody®

BLOG Így kerüld el a stresszevést a home office alatt Így kerüld el a stresszevést a home office alatt Így kerüld el a stresszevést a home office alatt

Az elmúlt hetek történései alaposan átrendezték az életünket. Attól függetlenül, hogy a pihenésé vagy a munkáé a főszerep most az életedben, a huzamosabb idejű otthontartózkodás alatt olyan viselkedési formákat figyelhetsz meg magadon, amelyek eddig akár teljesen ismeretlenek voltak számodra. Ilyen a stresszevés is.

#táplálkozás #életmód
Receptek Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves Mentás ribizlileves

Könnyű, nyári, hűs frissítő, üde ízével igazán feldobja a diétát.

#diétás ebéd #gluténmentes receptek #diabetikus ételek #diétás levesek #húsmentes

Ideális testsúlykalkulátor: találd meg a hozzád illő diétát

Töltsd ki és megmutatjuk a megfelelő IdealBody® programot!

Nemed:

kg

cm